[1]. آراسته، کریم؛ بزرگی امیری، علی؛ جبلعاملی، محمدسعید (1394). «مکانیابی چندگانة تسهیلات و نقاط انتقال مجروحان در زمان بحران». مجلة تحقیق در عملیات و کاربردهای آن. دورة 12. ش 1: 31-21.
[2]. برزینپور، فرناز؛ صفاریان، محسن؛ تیموری، ابراهیم (1393). «الگوریتم فراابتکاری برای حل مدل برنامهریزی چندهدفه مکانیابی و تخصیص سهسطحی در لجستیک امداد». مجلة تحقیق در عملیات و کاربردهای آن، سال 11، ش 2: 50-27.
[3]. بزرگی امیری، علی؛ صبوحی، فاطمه (1396). «مسیریابی و زمانبندی وسایل حملونقل برای توزیع کمکهای امدادی با در نظر گرفتن تحویل جزئی و انبار چندگانه». فصلنامة مهندسی حملونقل. دورة 9. ش 1. 138-125.
[4]. بهشتینیا، محمدعلی؛ خطیبی، سید امیرمحمد (1396). «تحلیل سه سناریوی مختلف در بهینهسازی مصرف انرژی و زمانبندی در زنجیرۀ تأمین». نشریة مهندسی و مدیریت انرژی، دورة 7، ش 1: 47-36.
[5]. بهشتینیا، محمدعلی؛ مقیمی، مصطفی (1396). «بهبود کیفیت انتقال مصدومان هنگام وقوع بلایای طبیعی از نقاط مختلف جغرافیایی». فصلنامة پژوهشهای جغرافیای انسانی، دورة 49، ش 3: 551-539.
[6]. جمالی، حسین؛ بشیری، مهدی؛ توکلی مقدم، رضا (1394). «بررسـی و حـل مسئلة امدادرسـانی دوسـطحی نقـاط آســیبدیده از بحــران». دوفصلنامة علمی- پژوهشی مدیریت بحران. دورة 4. ش 2: 22-5.
[7]. خطیبی، سید امیرمحمد؛ مقیمی، مصطفی؛ بهشتینیا، محمدعلی (۱۳۹۵). «برنامهریزی یکپارچگی زمانبندی تولید و حملونقل زنجیرة تأمین هرمی (با دو سطح تأمینکننده) با استفاده از الگوریتم ژنتیک». اولین کنفرانس ملی مدلها و تکنیکهای کمی در مدیریت، تهران.
[8]. شرکت مهندسی آتیهساز و آرمان تردد پارس (1389). ناحیهبندی مطالعات جامع حملونقل و ترافیک. گزارش طرح جامع حملونقل و ترافیک شهر قزوین. شهرداری قزوین.
[9]. صفارزاده، محمود؛ الهیاری نیک، اشکان؛ جهانمرد، احسان (1392). «تعیین محل بهینة مراکز خدمات درمانی در زمان امدادرسانی با بهکارگیری مسئلة تخصیص مکانی HUB و حل توسط الگوریتم ژنتیک». فصلنامة علمی- ترویجی مهندسی ترافیک. ش 54: 11-5.
[10]. عبدالرزاقی، علیرضا (1395). مدلسازی پذیرش ریسک راننده قبل از آغاز فاز قرمز. پایاننامة کارشناسی ارشد مهندسی برنامهریزی حملونقل، دانشکدة فنی و مهندسی. دانشگاه بینالمللی امام خمینی (ره).
[11]. مقیمی، مصطفی؛ بهشتینیا، محمدعلی (1394). یکپارچگی زمانبندی تولید و حملونقل در زنجیرة تأمین با درنظر گرفتن چند تأمینکننده و چند سازنده. پایاننامة کارشناسی ارشد. دانشگاه سمنان.
[12]. Averbakh, I. (2010). “On-line integrated production–distribution scheduling problems with capacitated deliveries”, European Journal of Operational Research, 200(2): 377-384.
[13]. Furuta, T.; Tanaka, K. I. (2013). “Minisum And Minimax Location Models For Helicopter Emergency Medical Service Systems”, Journal of the Operations Research Society of Japan, Vol. 56: 221-242.
[14]. Garey, M. R.; Johnson, D. S.; Sethi, R. (1976). “The complexity of flow shop and job shop scheduling”, Mathematics of Operation Research, Vol. 1: 117–129.
[15]. Guo, Z.; Yang, J.; Leung, S. Y. S.; Shi, L. (2016). “A bi-level evolutionary optimization approach for integrated production and transportation scheduling”, Applied Soft Computing, Vol. 42: 215-228.
[16]. Lasschuit, W.; Thijssen, N. (2004). “Supporting supply chain planning and scheduling decisions in the oil and chemical industry”, Computers & Chemical Engineering, Vol. 28(6–7): 863-870.
[17]. Li, H.; Womer, K. (2008). “Modeling the supply chain configuration problem with resource constraints”, International Journal of Project Management, Vol. 26, No. 6: 646-654.
[18]. Maravelias, C. T.; Sung, C. (2009). “Integration of production planning and scheduling: Overview”, challenges and opportunities. Computers & Chemical Engineering, Vol. 33, No. 12: 1919-1930.
[19]. Rath, S.; Gutjahr, W. J. (2011). “A Math-Heuristic for the Warehouse Location-Routing Problem in Disaster Relief”, Computers and Operations Research,
[20]. Rostamian Delavar, M.; Hajiaghaei-Keshteli, M.; Molla-Alizadeh-Zavardehi, S. (2010). “Genetic algorithms for coordinated scheduling of production and air transportation”, Expert Systems with Applications, 37(12): 8255-8266.
[21]. Sawik, T. (2014). “Joint supplier selection and scheduling of customer orders under disruption risks: Single vs. dual sourcing”, Omega, 43: 83-95.
[22]. Wang, X.; Cheng, T. C. E. (2009a). “Logistics scheduling to minimize inventory and transport costs”, International Journal of Production Economics, 121(1): 266-273.
[23]. Wang, X.; Cheng, T. C. E. (2009b). “Production scheduling with supply and delivery considerations to minimize the makespan’ European Journal of Operational Research, 194(3): 743-752.
[24]. Yao, J.; Liu, L. (2009). “Optimization analysis of supply chain scheduling in mass customization”, International Journal of Production Economics, 117(1): 197-211.
[25]. Zandieh, M.; Molla-Alizadeh-Zavardehi, S. (2009). “Synchronizing production and air transportation scheduling using mathematical programming models”, Journal of Computational and Applied Mathematics, Vol. 230, No. 2: 546-558.
[26]. Zegordi, S. H.; Abadi, I. N. K.; Nia, M. A. B. (2010). “A novel genetic algorithm for solving production and transportation scheduling in a two-stage supply chain”, Computers & Industrial Engineering, Vol. 58, No. 3: 373-381.
[27]. Zegordi, S. H.; Beheshti Nia, M. A. (2009). “A multi-population genetic algorithm for transportation scheduling”, Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 45(6): 946-959.